Thaiföldi GaszTrollkodás 12-15.

Az utolsó pár napot nem szedtük szét külön blogbejegyzésekre, mivel a négy napból, ami hátravolt, egy nap volt, amikor tervezett programra indultunk. Sajnos a 12. nap pihenéssel és lábadozással telt. A 13. napon egy túrán vettünk részt. A 14. napon délután pedig már...

Thaiföldi GaszTrollkodás 11.

Ma a Phi Phi szigetekre látogattunk el, egész éjszaka szakadt az eső, úgyhogy nem voltunk túl kipihentek. Szokásosan reggel 8-kor indultunk el kisbuszokkal a kikötőbe, ott egy órát vesztegeltünk, süti, kv, tea, pisilés és aztán, ahogy tegnap is, most is speed boat-kal...

Thaiföldi gaszTrollkodás 10.

Reggeli futással indítottuk a napot. Lefutottunk a partra és onnan irány mezítláb a homokban. Szuper volt és most már sokkal jobban esett, mint első alkalommal. Jó volt látni, hogy milyen sokan voltak már ilyenkor a parton, ahhoz képest, hogy fél 7-kor indultunk....

Thaiföldi gaszTrollkodás 9.

A pihenés napja volt a mai. De azt, azért nem mondanánk, hogy teljesen kialudtuk magunkat, mert megint hajnalig blogoltunk, de ma nem kellett órát állítani a keléshez. Összekaptuk magunkat és elindultunk Kata Beachre tuk-tukkal, de előtte még az első állomásunk a...

Thaiföldi gaszTrollkodás 8.

Újra Phuketen! Jó volt Bangkok rengeteg érdekességet láttunk, ez is egy másik oldala Thaiföldnek, a kirívó pompa és a puritán egyszerűség találkozása és vegyülése. Hihetetlen magasságok és mélységek, a szó minden értelmében, egyébként ez ránk is igaz. Az energia...

Thaiföldi gaszTrollkodás 7.

Utolsó napunk Bangkokban, egészen hajnalig nem tudtuk, hogy mi lesz a mai programunk, mert vártunk a visszaigazolást a kisbuszról, ami elvitt volna minket Ayutthaya-ba. Óra csörgött 5-kor, buszról hír nem volt, úgyhogy visszaaludtunk még egy kicsit, hogy aztán...