Már egy ideje Budapesten élek, de mindig meglepődök, mennyi szépséget rejt a környék. Fogalmam nem volt, hogy 20km-re tőlem ott bújik meg egy nagyon kulturált, rendezett, kellemes kemping a szentendrei Pap-sziget kemping. Július közepén kitalálta a Nyusza (legidősebb nővérem), mi lenne, ha kibringáznánk Szentendrére, ott eltöltenénk egy éjszakát majd másnap irány vissza. A terv az nagyon jónak tűnt, de sajnos nem így valósult meg, de nem adtuk fel egyszer majd még kibringázunk. A kerékpározás helyett, inkább kikocsiztunk, mert Katika (fiatalabb nővérkém) kislányának még sok lett volna ez a túra, főleg úgy, hogy pár hete vették le a lábáról a gipszet.

Szóval elindultunk szombat délután a Pap-szigetre kempingezni. Hamar kiértünk, mert valjuk be nem egy nagy táv Budapest Szentendre. Gyors felállítottuk a sátrakat, otthonossá tettük a kis környezetünket, majd felfedeztük a kempinget. Gyerekek azonnal megtalálták a medencét, Lénike, pedig extázisban próbálta megfejteni mi is történik. A nagy izgalmak után jött a kedvenc kérdésünk, hol együnk? Viszonylag, hamar meglett, igazából már délelőtt kinéztem, hogy próbáljuk ki a Duna korzónál található Cardinale Tarttoria-t. Az étterem 2010-ben nyitotta meg kapuit a vendégek előtt, ahol a Calabria régió nyújtotta gasztronómiai utazásra repítik el a betérő vendégeket. Külön öröm, hogy kutyabarát! Nekünk annyira bejött, hogy szombaton is és vasárnap is ott ebédeltünk.

Menü:
Első nap:

Menna:

• Cukkiniba göngyölt kecskesajt grillezve, citrusos salátával
  • Mákos semifreddo szedermártással

• Sajtleves gorgonzolával
  • Tenger gyümölcsei pappardellével paradicsomosan
  • Panna Cotta epervelővel

Második nap:

Menna:

• Négysajtos pizza, rukkolával

• Királyrákos, fokhagymás, olivaolajos spagetti

Persze, ahogy szokás ilyenkor, belecsipegettünk egymás fogásaiba is. A desszertek közül megkóstoltunk még a tiramisut és a csokicsoda Calabria-ból fantázianevű browniet. A főételek nagyon finomak voltak és bőségesek, mind a saláta, mind a házi tésztából készült pasták. A tészták pont jól készültek, úgymond al dente módón, megfelelő mennyiségű szafttal, és viszonylag sok feltéttel. A pizzák, pont úgy készülnek, ahogy imádjuk. Ropogós vékony tészta minőségi feltétekkel. A desszertek közül, pedig ami nekünk legjobban bejött az a házi tiramisu és a brownie.

Összességében elmondhatjuk, hogy nem bántuk meg, hogy mind a két nap itt ebédeltünk, nyugodt szívvel ajánljuk mindenkinek. Nagyon kedves kiszolgálásban részesültünk, a srácok figyelmesek voltak, még Lénike is kapott egy tál vizet mind a két nap. Ár-érték arányban szuper, főleg, hogy a korzónál helyezkedik el.